N05 – Klientų aptarnavimas (nuotoliniu būdu)

Klientų aptarnavimo nuotoliniai kursai

Kaina: 84 EUR
Planuojama pradžia:
Trukmė: 20 ak. val.
Laikas: Jums patogiu metu
Miestas: visur, kur yra internetas
Lektorius (-iai): Rasa Žilionė
Paskaitų skaičius: 7
Vienos paskaitos trukmė: 2-3 ak. val.
Intensyvumas: priklauso nuo Jūsų
Pažymėjimas: išduodamas

Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO  nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.

Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.

Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.

Mokymų metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:

  • Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
  • Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
  • Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
  • Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
  • Kaip „sužavėti“ klientą?
  • Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
  • Kaip bendrauti su klientu telefonu?
  • Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?

Mokymosi programa:

  1. tema. Klientų aptarnavimo samprata;
  2. tema. Teigiamo pirmojo įspūdžio formavimas;
  3. tema. Klientų aptarnavimo technika;
  4. tema. Sudėtingų situacijų valdymas;
  5. tema. Bendravimas su klientu telefonu;
  6. tema. Dalykinė komunikacija raštu;
  7. tema. Klientų aptarnavimo standartas.

Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.

Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį klientų aptarnavimo srityje turintys specialistai.

Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.

PASTABA: nuotolinius mokymus turite užbaigti per 12 mėn. nuo prisijungimo prie nuotolinio mokymosi platformos duomenų gavimo.

Kodėl verta rinktis nuotolinį mokymąsi?

Registracija į nuotolinius mokymus

  • Toliau pildoma, jei už mokymus moka organizacija

 

Registracijai užbaigti:

 

Comments

  1. Irena says:

    Noriu pasidžiaugti, kad taip gerai aptarnaujate klientus, labai gera kursų kokybė, ypač pradedantiems gilintis į naują sritį. Gerai, kad yra tokia patogi galimybė mokytis nuotoliniu būdu. Ačiū :)

  2. Julija says:

    Mokymų medžiaga pateikta aiškiai, išskirti pagrindiniai/svarbūs aspektai. Patogu mokytis, nes gali laiką derinti pagal savo asmeninį užimtumą. Norėtųsi po kiekvienos temos testo, pasitikrinti žinias ir kokių nors filmuotų klientų aptarnavimo ir pan. situacijų pavyzdžių.

Speak Your Mind

*